Usein Kysytyt Kysymykset
Alta löydät vastaukset useimmin kysyttyihin kysymyksiimme.
Jos et löydä etsimääsi vastausta, ota meihin yhteyttä.
Näytetilaukset
Miten tilaan tuotenäytteitä?
- Löydettyäsi Coloplast tuotteen, josta haluat tilata näytteen, lisää tuote ostoskoriisi ja jatka kassalle lähettääksesi näytetilauksesi.
- Näytetilauksen tehtyäsi, asiakaspalvelumme soittaa sinulle muutaman päivän kuluessa oikean tuotteen varmistamiseksi.
- Käsittelemme näytetilauksesi, kun olemme tavoittaneet sinut, ja lähetämme tuotteen/tuotteet sinulle.
Miksi en voi pyytää näytettä haluamastani tuotteesta?
Voit tilata näytteen useimmista Coloplastin kontinenssi- ja avannetuotteista lukuun ottamatta muutamaa poikkeusta. Tarvittaessa ole yhteydessä asiakaspalveluumme.
Jos olet terveydenhuollon ammattilainen ja haluat tilata näytteitä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Minkä kokoinen tuote minun pitäisi tilata?
Jos et tiedä, mikä tuotekoko sopii sinulle parhaiten, suosittelemme keskustelemaan ensin terveydenhuollon ammattilaisen kanssa. Tuotesivulla, kokovaihtoehtojen alla on myös ”En tiedä kokoani - odotan asiakaspalvelun soittoa” – vaihtoehto. Valitse se, jolloin asiantuntijamme soittaa sinulle tilauksesi käsittelyn yhteydessä, ja auttaa löytämään tarpeisiisi sopivat tuotteet.
Miksi olen saanut tilaukseni ilman pyytämiäni näytteitä?
Mikäli olet näytetilauksesi yhteydessä ostanut tuotteita verkkokaupastamme, huomioithan, että näytetilaukset toimitetaan erillisessä paketissa ilmoittamaasi toimitusosoitteeseen.
Tuotteiden ostaminen
Mitä tuotteita voin ostaa?
Voit ostaa useimpia kontinenssi- ja avannetuotteita lukuun ottamatta muutamaa poikkeusta.
Miten ostan tuotteita?
Etsi ja lisää ostoskoriisi haluamasi Coloplastin tuotteet suoraan tuotesivuiltamme. Ostotilauksissa valitse ”Tuotetilaus” vaihtoehto. Voit siirtyä kassalle vieraana tai luoda Coloplast Tilin, jolloin voit jatkossa tilata tuotteet uudestaan helposti ja nopeasti.
Kuinka tilaan uudelleen aiemmin ostamiani tuotteita?
Helpoin tapa tilata tuotteesi uudelleen omien tarpeidesi mukaisesti on lisätä tuote/tuotteet ”Omat Suosikit” -listalle Coloplast Tililläsi. Autamme sinua laskemaan käyttösi perusteella, kuinka monta tuotetta sinun tulee tilata tietylle aikavälille. Kun seuraavan kerran tilaat tuotteita, voit siirtää ”Omat Suosikit” suoraan ostoskoriisi. Suosittelemme tilaamaan tuotteet vähintään 14 päivää ennen kuin tarvitset tuotteitasi.
Olen terveydenhuollon ammattilainen – voinko auttaa asiakkaitani ostotilauksissa?
Jos olet terveydenhuollon ammattilainen ja haluat auttaa asiakastasi ostotilauksen tekemisessä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin asiantuntijamme auttaa sinua. Vaihtoehtoisesti voit ohjata asiakkaasi meille, ja asiantuntijamme ottaa yhteyttä suoraan asiakkaaseesi auttaakseen häntä ensimmäisen ostotilauksen tekemisessä. Tässä tapauksessa pyydämme sinua jakamaan asiakkaan yhteystiedot (koko nimi ja voimassa oleva puhelinnumero tai sähköpostiosoite) heidän suostumuksellaan.
Maksutavat
Luottokorttimaksu
Voit maksaa ostoksesi luottokortilla. Lisää vain haluamasi tuotteet ostoskoriin, ja siirry kassalle.
Kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan. Maksaessasi syötät ensin kortinnumeron, voimassaoloajan ja turvaluvun. Lopuksi vahvistat ostoksen pankkitunnuksillasi. Voit maksaa ostoksesi yleisimmillä luottokorteilla.
Voit myös tallentaa luottokorttitietosi Coloplast Tilillesi. Tämä helpottaa ja nopeuttaa seuraavien tilaustesi tekemistä.
Tilaan tuotteet uudelleen
Miten tilaan tuotteet uudelleen?
Helpoin tapa tilata aiemmin ostamasi tuotteet uudelleen on lisätä tuote/tuotteet ”Omat Suosikit” -listalle Coloplast Tililläsi. Kun seuraavan kerran tilaat tuotteita, voit siirtää ”Omat Suosikit” suoraan ostoskoriisi.
Toimitus ja palautus
Toimitatteko te ulkomaille?
Tällä hetkellä toimitamme tilauksia vain Suomeen. Ahvenanmaalta tilatessa, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.
Paljonko Coloplast veloittaa toimituksesta?
Alle 50€ tilauksista veloitamme 6.50€ toimitusmaksun. Yli 50€ tilaukset toimitamme veloituksetta.
Mikä on toimitustapanne?
Toimitamme tuotteet Postin Express pakettina kotiisi kuljetettuna. Toimitusta edeltää soitto, jossa ilmoitetaan saapumisaika vastaanottajalle. Toimitamme tuotteet 1-3 arkipäivän kuluessa.
Voinko seurata tilaustani?
Voit seurata tilaustasi tilausvahvistuksessa olevasta seurantalinkistä. Jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi, voit soittaa meille numeroon (09) 8946 750 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@coloplast.com.
Jos en ole vielä saanut tilaustani?
Jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi, voit soittaa meille numeroon (09) 8946 750 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@coloplast.com
Voinko palauttaa ostokseni? Mitkä ovat Coloplastin palautusehdot?
Kuluttajilla on neljäntoista päivän peruutusoikeus. Lue palautusehdot täältä.
Jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi, voit soittaa meille numeroon (09) 8946 750 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@coloplast.com
Olemme avoinna:
maanantai - perjantai: 8.00 – 17.00
Mitä teen, jos epäilen tuotevirhettä / tuote on viallinen?
Mikäli epäilet että tuote on viallinen, säästä käyttämätön tuote tutkimuksia varten ja ole yhteydessä asiakaspalveluumme.
Voit soittaa meille numeroon (09) 8946 750 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@coloplast.com
Olemme avoinna:
maanantai - perjantai: 8.00 – 17.00
Coloplast Tilini
Mitä teen, jos olen unohtanut salasanani?
Jos olet unohtanut salasanasi, voit nollata sen napsauttamalla ”Unohditko salasanasi?” kirjautumissivulla. Saat vahvistuskoodin sähköpostiosoitteeseesi, jonka avulla voit nollata vanhan salasanasi sekä määrittää uuden salasanan.
Voinko muuttaa toimitustietojani?
Kun teet tilauksen, voit tallentaa toimitustiedot Coloplast Tilillesi. Coloplast Tilisi Yhteystiedot-kohdassa näet, mikä osoite on tällä hetkellä tallennettu toimitusosoitteeksesi. Jos osoitteesi muuttuu, sinun ei tarvitse päivittää tietojasi, ennen kuin teet ostoksia uudelleen. Kun seuraavan kerran teet tilauksen, näet yhteenvetosivun, jossa on sinulle tallentamamme osoite; klikkaa "Muokkaa", päivitä tietosi ja valitse sitten "Tallenna toimitustiedot Coloplast Tililleni". Toimitustiedot päivitetään, kun olet suorittanut tilauksesi.
Jos sinun on muutettava toimitustietojasi tilauksen tekemisen jälkeen ja ennen kuin se on lähetetty, soita meille numeroon (09) 8946 750.
Kestävä kehitys
Kestävä kehitys
Coloplastin tarkoitus on luonnostaan tukea yhteiskunnan sosiaalista kehitystä. Tekemällä intiimiterveydenhuoltoa tarvitsevien ihmisten elämästä helpompaa, annamme heille mahdollisuuden olla aktiivisia ja osana yhteiskuntaa. Olemme sitoutuneet investoimaan kestävän kehityksen innovaatioihin, jotka hyödyttävät sekä tuotteidemme käyttäjiä että terveydenhuollonjärjestelmää. Voit lukea lisää täältä.