Yleiset ehdot ja edellytykset

  1. Soveltamisala

Seuraavat ehdot ja edellytykset koskevat kaikkia verkkokauppamme kautta tehtyjä tilauksia. Verkkokauppamme on suunnattu yksinomaan kuluttajille.

Kuluttaja on luonnollinen henkilö, joka tekee oikeustoimen sellaisia tarkoituksia varten, joiden ei pääosin voida katsoa kuuluvan hänen kaupalliseen toimintaansa tai itsenäiseen ammatilliseen toimintaansa. Yrittäjä on oikeuskelpoinen luonnollinen henkilö tai oikeushenkilö tai henkilöyhtiö, joka oikeustoimia tehdessään harjoittaa kaupallista tai itsenäistä ammatillista toimintaa.

  1. Sopimusosapuoli, sopimuksen solmiminen, oikaisumenettelyt

Ostosopimus solmitaan Coloplast Oy:n kanssa.

Tuotteiden esittely verkkokaupassa ei ole laillisesti sitova tarjous, vaan se on ei-sitova verkkokatalogi. Voit aluksi lisätä tuotteemme ostoskoriin ilman velvoitetta ja korjata lisättyjä tuotetietoja milloin tahansa ennen sitovan tilauksesi lähettämistä käyttämällä tilausprosessiin tätä tarkoitusta varten lisättyjä ja siinä esitettyjä korjausvälineitä. Klikkaamalla tilauspainiketta teet sitovan tarjouksen ostoskorissa olevista tuotteista. Vahvistus tilauksesi vastaanottamisesta lähetetään sinulle sähköpostitse välittömästi tilauksen lähettämisen jälkeen.

Hyväksymme tarjouksesi kahden päivän kuluessa

– lähettämällä hyväksymisilmoituksen erillisessä sähköpostissa, tai

– toimittamalla tavarat, tai

– tapauksesta riippuen, kun maksutapahtuman suorittaa palveluntarjoajamme tai valittu maksupalveluntarjoaja. Maksutapahtuman toteutusaika riippuu vastaavasta valitusta maksutavasta (katso kohta "Maksu").

Sinulle olennainen vaihtoehto riippuu siitä, mikä luetelluista tapahtumista tapahtuu ensin.

  1. Sopimuskieli, sopimustekstien tallennus

Sopimuksen solmimiseen käytettävä kieli (käytettävät kielet): suomi.

Tallennamme sopimustekstin ja lähetämme sinulle tilaustiedot sähköpostitse.

  1. Toimitusehdot

Ilmoitettujen tuotehintojen lisäksi saattaa muodostua toimituskuluja. Tarkemmat toimituskulut löydät tilauksen loppusummasta.

Toimitamme tuotteet pakettina kotiinkuljetuksella. Tavaroiden omatoiminen nouto ei valitettavasti ole mahdollista.

  1. Maksu

Verkkokaupassamme käytetään yleisesti seuraavia maksutapoja:

Luottokortti

Korttiasi veloitetaan, kun tavarat on lähetetty.

  1. Omistusoikeuksien pidättäminen

Tavarat pysyvät omaisuutenamme, kunnes maksu on suoritettu kokonaan.

  1. Kuljetusvauriot

Mikäli tavaroiden toimituksen aikana on syntynyt ilmeisiä kuljetusvaurioita, ilmoita sellaisista vaurioista mahdollisimman pian kuljetusliikkeelle ja ota meihin välittömästi yhteyttä. Valituksen tekemisen tai yhteydenoton epäonnistuminen ei vaikuta oikeudellisiin vaatimuksiisi ja niiden täytäntöönpanoon, etenkään takuuoikeuksiisi. Niiden avulla voimme kuitenkin esittää omat vaateemme kuljetusliikkeelle tai kuljetusvakuutusta varten.

  1. Takuu ja takuuvastuut

8.1 Virhevastuu

Sovellamme virhevastuuta koskevaa lainsäädäntöä.

8.2 Takuut ja asiakaspalvelu

Tiedot sovellettavista lisätakuista ja niiden tarkat ehdot tulevat tuotteen mukana ja ne löytyvät verkkokaupan erityisiltä tietosivuilta.

Asiakaspalvelu:

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme kysymyksiä, kommentteja ja reklamaatioita varten sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@coloplast.com, ja soittamalla numeroon 09-8946 750 maanantaista perjantaihin klo 8.00 - 17.00. Varaa tilausnumerosi, laskusi numero, asiakasnumero tai lähetysluettelon numero valmiiksi.

9 Vastuu

Olemme aina rajoituksetta vastuussa korvausvaatimuksista, jotka perustuvat meidän, laillisten edustajiemme tai välittäjiemme aiheuttamiin vahinkoihin: Tuotevastuulaki (694/1990).

– hengelle, ruumiille tai terveydelle aiheutuneen vahingon sattuessa,

– jos velvoitetta on rikottu tahallisesti tai törkeällä huolimattomuudella,

– takuulupausten osalta siltä osin kuin on sovittu, tai

– tuotevastuulain soveltamispiirin osalta.

Mikäli olennaisia ​​sopimusvelvoitteita, joiden täyttäminen on edellytyksenä sopimuksen asianmukaiselle täytäntöönpanolle ja joiden noudattamiseen sopimuskumppanin tulee voida tavallisesti luottaa (pääasialliset velvoitteet), rikotaan meidän, laillisten edustajiemme tai välittäjiemme vähäisestä huolimattomuudesta johtuen, vastuu rajoittuu sopimuksen tekohetkellä ennakoitavissa olevan vahingon määrään, jonka syntyminen on tyypillisesti odotettavissa.

Muutoin vahingonkorvausvaatimukset eivät ole mahdollisia.

  1. Käytännesäännöt

Olemme sitoutuneet seuraaviin käytännesääntöihin:

– Sailab MedTech Finland lääketieteellisten laitteiden käytännesäännöt

Sailab – MedTech Finland

  1. Riidanratkaisumenettely

Euroopan komissio tarjoaa verkkovälitteisen riidanratkaisualustan (OS), jonka löydät täältä https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show. Emme ole velvollisia tai halukkaita osallistumaan riidanratkaisumenettelyyn ennen käsittelyä kuluttajan välimieslautakunnassa.